Keystone logo

4 گواهی برنامه ها که در امور مالی شرکت 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • امور مالی شرکت
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی برنامه ها که در امور مالی شرکت

    گواهی حرفه ای یک جایگزین عالی برای یک درجه است اگر شما نمی خواهید به صرف چهار سال یا بیشتر در مدرسه است. این برنامه ها هستند و نه موجز، و دانش آموزان در یک موضوع خاص آموزش در یک رشته تحصیلی. اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان را انتخاب کنید برای ورود به نیروی کار پس از دریافت گواهی نامه.

    یک گواهی در امور مالی شرکت چیست؟ یک گواهی در امور مالی شرکت دانش آموزان آماده به کار در بخش مالی یک شرکت بزرگ. دوره های گسترده در ریاضیات، اقتصاد، حسابداری، مدیریت کسب و کار و امور مالی مورد نیاز خواهد بود. در برخی از موسسات، دانشجویان ممکن است انتخاب به تمرکز بر روی یک زمینه خاص از امور مالی شرکت، مانند مدیریت ریسک و یا سرمایه گذاری بانکی. در پایان این برنامه، دانش آموزان باید یک درک قوی از اصول اساسی مالی و تاثیر خود را در کسب و کار، جامعه و دولت است.

    مزایای زیادی برای کسب درآمد این گواهینامه وجود دارد.Finance یک زمینه بسیار رقابتی است، و آن غیر معمول نیست برای دانش آموزان به کسب حقوق بالا پس از فارغ التحصیلی. دانشجویان همچنین زمان آسان تر پیدا کردن کار از افرادی که هیچ آموزش رسمی ندارند.

    هزینه درآمد این گواهی از جایی به جای و از مدرسه به مدرسه متفاوت است. طول برنامه و نرخ نهادی نیز به شدت تحت تاثیر قرار قیمت. برای اطلاعات مالی اضافی، مدرسه مورد علاقه خود را به طور مستقیم تماس.

    بسیاری از فرصت های شغلی موجود برای تامین مالی دانش آموزان وجود دارد. اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان را انتخاب کنید به کار در شرکت های بزرگ در موقعیت های مشاوره و یا بانکی. دیگران در بانک های سرمایه گذاری کار، کمک به مشتریان و سازمان های عاقلانه اختصاص وجوه خود را. کار اقلیت کوچک برای سازمان های دولتی، کمک به مقامات دولتی سادگی سیاست های اقتصادی که جامعه را تحت تاثیر قرار. کارگران مالی که علاقه مند به دانشگاه هستند ممکن است انتخاب کنید به عنوان مدرس در کالج ها و دانشگاهها کار میکنند.

    راه های مختلفی برای کسب این گواهینامه وجود دارد. گزینه آنلاین هستند یک راه بسیار خوبی برای دریافت آموزش های ستاره ای بدون نیاز به مراجعه به دانشگاه. برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.