Keystone logo

15 گواهی برنامه ها که در ایمنی فناوری اطلاعات 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • مطالعات فن آوری
  • فناوری اطلاعات
  • ایمنی فناوری اطلاعات
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (15)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی برنامه ها که در ایمنی فناوری اطلاعات

هنگامی که شما کسب گواهی، شما می ثابت کرده اند که شما با موفقیت یک دوره جامع یا مجموعه ای از دوره های مربوط به یک زمینه خاص به پایان رسید. این سند کارفرمایان بالقوه و ادارات آموزش عالی است که شما باید دانش و مهارت های تخصصی به منظور موفق نشان می دهد.

یک گواهی در امنیت IT چیست؟ این یک برنامه است که به مطالعه برنامه های کاربردی کامپیوتر، فن آوری سمعی و بصری، ایجاد وب سایت ها و نوشتن کد های کامپیوتری است. شما خواهید آموخت که چگونه به توسعه پایگاه داده و اتصال شبکه رایانه ها با اقدامات امنیتی در محل. این گواهی نیز می تواند شامل یک گواهینامه به عنوان یک متخصص مایکروسافت آفیس و همچنین است که علاوه بر قابل توجه به هر رزومه.

دانشجویان امنیتی آن را از یک گواهی در که به نفع آنها مهارت های در تکنولوژی، ارتباطات، سازمان، حل مسئله، و ایجاد شبکه های امن و پایگاه داده به دست آورید.این می تواند به معنای به دست آوردن حقوق و دستمزد بالاتر و افزایش گزینه های خود را برای انتخاب حرفه.

درآمد یک گواهی می توانید در هر نقطه از چند ماه تا دو سال را، بسته به دانش آموز و برنامه آنها را انتخاب کنید. با بسیاری از گزینه بین المللی برای گسترش آموزش و پرورش خود را، هزینه های مورد نیاز و از مدرسه به مدرسه متفاوت است. توصیه می شود که تماس شما در مدارس شما بیشتر علاقه مند هستید و به متخصص کمک درسی خود را برای جزئیات صحبت می کنند.

یک گواهی در امنیت IT می تواند به فرصت های شغلی در دولت یا بخش خصوصی، از جمله موسسات دانشگاهی، صنعت بانکداری و یا شرکت های مبتنی بر اینترنت مانند گوگل، فیس بوک و توییتر منجر شود.

امروز، موسسات آموزشی ارائه یک آرایه وسیعی از گزینه ها برای وسیله ای برای پیشبرد آموزش و پرورش خود را. آموزش از راه دور می سازد درآمد گواهینامه خود را ساده تر و سازگار تر به شیوه زندگی خود را.کلاس های آنلاین شما به راحتی و انعطاف پذیری شما به منظور به دنبال اهداف آموزشی خود را از هر نقطه در جهان نیاز را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گسترش آموزش و پرورش خود را، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.