Keystone logo

4 گواهی برنامه ها که در مالیه و بانکداری 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • مالیه و بانکداری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی برنامه ها که در مالیه و بانکداری

اگر شما می خواهید برای کشف یک موضوع در طول، اما دو تا چهار سال را صرف در یک درجه نیست، شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن درآمد یک گواهی نامه. برنامه های گواهی یک راه فوق العاده برای به دست آوردن دانش و مهارت های شما نیاز به پیش آموزش و پرورش و یا حرفه ای خود را. در پایان این برنامه، برخی از دانش آموزان را انتخاب کنید برای ورود به نیروی کار است.

یک گواهی در امور مالی و بانکی چیست؟ این گواهی به ویژه دانشجویان آماده برای کاری که در جهان از امور مالی. دانش آموزان نکات ظریف از هر دو عملیات مالی و بانکی تجاری و خصوصی یاد بگیرند. دوره های گسترده خواهد شد در سرمایه گذاری، بدهی، مدیریت ریسک، قوانین بانکی فدرال، و امور مالی شرکت گرفته شده است. این دوره دانش آموزان با مهارت ها و دانش مورد نیاز برای برای یک بانک یا دولت نهاد کار تجهیز.

دانش آموزانی که کسب این گواهینامه می تواند به درو مجموعهای از مزایای. اگر شما تا کنون از داشتن حقوق و دستمزد بالاتر خواب، یک گواهی می تواند کمک به شما آن را به دست آورند.شما حتی ممکن است واجد شرایط برای ارتقاء شود، اگر شما در حال حاضر در زمینه انتخاب خود را به کار.

هزینه درآمد یک گواهی در عوامل مختلف بستگی دارد. کشور شما را انتخاب کنید به تحصیل در و نهاد شما را انتخاب کنید به حضور بیشترین تاثیر را در قیمت خواهد داشت. برای جزئیات مالی اضافی، مدرسه خود را از انتخاب تماس به طور مستقیم.

پس از دریافت این گواهینامه، اکثر دانش آموزان انتخاب به کار در جهان مالی. برخی را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به بانکداران حرفه ای، کمک به مشتریان به عاقلانه سرمایه گذاری و گسترش ثروت خود را. این افراد در درجه اول با مشتریان بالا پایان و شرکت در بانک های سرمایه گذاری خصوصی کار می کنند. دیگر دانش آموزان به عنوان مدیران امور مالی که شرکت های بزرگ با مسائل پیچیده مالی و مالیاتی کمک می کنند. کارگران امور مالی شرکت از نزدیک با حسابداران و مدیران کار می کنند.

آیا شما آماده برای کسب گواهی؟ اگر پاسخ مثبت است، شما به خودتان پیدا کنید با ارائه سخاوتمندانه از گزینه مواجه شده است.برای پیدا کردن گزینه مناسب برای شما، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.