Keystone logo

117 گواهی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (117)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    گواهی برنامه ها که در مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی

    گواهی در مطالعات غذایی و آشامیدنی آموزش دست در و اطلاعات ارزشمند در مورد تاریخ صنعت مواد غذایی و آشامیدنی، و همچنین اطلاعات در حال حاضر با توجه به صنعت را فراهم می کند. دانش آموزانی که مایل به ایجاد دستور العمل های خود و یا تبدیل شدن به مدیران و مدیران در صنعت مواد غذایی و مهمان نوازی می تواند تجربه و مهارت ارزشمند با دریافت یک گواهی در مطالعات غذایی و آشامیدنی دریافت خواهید کرد.

    گواهی در مطالعات غذایی و آشامیدنی چیست؟ این نوع از برنامه دانش آموزان در مورد ترکیب مواد غذایی و نوشیدنی ها می آموزد و دستور آنها را در مورد چگونگی ایجاد دستور العمل های منحصر به فرد خود را دارند. گواهی در مطالعات غذایی و آشامیدنی همچنین دانش آموزان برای ثبت نام در برنامه های آموزش و پرورش هنر آشپزی پیشرفته تر اگر آنها را انتخاب کنید آماده. دانش آموزان موضوعاتی چون ایمنی مواد غذایی، مدیریت خدمات، مواد غذایی و کنترل هزینه آشامیدنی، و آموزش مهمان نوازی را یاد بگیرند.دانشجویان همچنین می توانید اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای جهانی، آموزش آشپز حرفه ای، و شراب بین المللی و مزه غذا را یاد بگیرند.

    افرادی که می خواهند به دنبال شغلی در خدمات غذایی و مهمان نوازی می تواند از بسیاری از افراد مرتبط با مواد غذایی مختلف که در یک گواهی در برنامه مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی تحت پوشش بهره مند شوند. دانشآموزانی که با موفقیت این برنامه و دریافت گواهی خود را در مطالعات غذایی و آشامیدنی خواهد شد با تجربه و دانش لازم برای دنبال کردن یک طیف گسترده ای از مشاغل در مواد غذایی و آشامیدنی صنایع، از جمله مدیریت مهمان نوازی و مواضع مشاوره مجهز شده است. دانش آموزانی که ترجیح می دهند به کار به عنوان سرآشپزها همچنین می توانید دست در ارزش تجربه کمک خواهد کرد که آنها را در حرفه خود اکسل به دست آورید.

    هزینه یک گواهی در مطالعات غذایی و آشامیدنی بستگی به برنامه خاص که در آن یک دانش آموز ثبت نام، و همچنین به عنوان محل جهانی از مدرسه آنها برای حضور در را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات شهریه خاص، با مدرسه تماس از انتخاب شما به طور مستقیم.

    دانش آموزانی که می خواهند برای تبدیل شدن به سرآشپزها موفق، مواد غذایی و آشامیدنی مشاوران شرکت ها، و مدیران در صنعت مهمان نوازی را تشویق به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد دریافت یک گواهی در مطالعات غذایی و آشامیدنی. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.