Keystone logo

5 گواهی برنامه ها که در پژوهش های جنگ و صلح 2024

فیلترها

فیلترها

  • گواهی
  • گواهی
  • علوم اجتماعی
  • علوم سیاسی
  • پژوهش های جنگ و صلح
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

گواهی برنامه ها که در پژوهش های جنگ و صلح

درآمد یک گواهی است با تکمیل یک برنامه دانشگاهی که به طور معمول طول می کشد بیش از یک سال به دست آورد. دانش آموزان آینده نگر معمولا در برنامه گواهی به منظور رسیدن به آموزش های تخصصی در یک زمینه خاص و یا انتقال به یک برنامه آموزش عالی ثبت نام.

یک گواهی در مطالعات صلح و جنگ چیست؟ مطالعات صلح و جنگ یک میدان پیچیده و میان رشته ای که در آن بسیاری از موضوعات به کاوش هستند است. دانش آموزان در مورد بحران های انسانی و چگونه آنها را کاهش یادگیری است. حقوق بشر یک موضوع فراگیر در اکثر دوره ها در این زمینه مطالعه است. قوانین بین المللی، اخلاق، علوم سیاسی، ارتباطات، و حمایت موضوعاتی که عمیقا در طول دوره از درآمد خود را به کاوش گواهی هستند.

این مهارت دانش آموزان در شیوه های مختلف کمک کند. آموزش چگونه به حل و فصل درگیری ترجمه را به یک زندگی شخصی و حرفه ای 'S، باعث یک فرد برای تبدیل شدن به درک بیشتر و فرد غنی سازی.درآمد یک گواهی در این زمینه تخصصی شما می دهد اعتبار و ممکن است به افزایش فرصت های شغلی یا آموزش و پرورش منجر شود.

هزینه های مرتبط با درآمد گواهینامه خود را در مطالعات صلح و جنگ بسته به موسسه شما با ثبت نام. محل مدرسه و این که آیا شما برای آموزش از راه دور انتخاب کردن هزینه های شما تاثیر می گذارد.

کسانی که موفقیت تحصیلی در این زمینه تجربه به در به احراز مشاغل در مناطق مختلف. بسیاری از کار در امداد رسانی و کمک رسانی سازمان بشردوستانه است. این شامل امکان تبدیل شدن به یک مسئول حقوق بشر که مسئول تشخیص و اصلاح موارد نقض حقوق بشر است. کسانی که دارای یک پس زمینه در مطالعات صلح و جنگ می توانید در رفتن به نگه داشتن موقعیت در برنامه های دولت یا غیر دولتی. دیگر برای تبدیل شدن به سازمان دهندگان اجتماعی، درمانگران، و معلمان.

اگر شما دوباره 'علاقه مند در این دوره از مطالعه، کلاس ممکن است آنلاین در دسترس است.این یک گزینه عالی برای کسانی که با برنامه پر مشغله و یا کسانی که در نزدیکی یک مدرسه واقع شده است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.