Keystone logo
امارات متحده عربی

بهترین دانشگاه ها برای دوره آکادمیک برنامه ها که در امارات متحده عربی 2024

تعداد مؤسسات: 23
    • Dubai, امارات متحده عربی

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Prague, جمهوری چک
    • Dubai, امارات متحده عربی
    • + 2 بیشتر

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Casablanca, مراکش
    • Brussels, بلژیک
    • + 1 بیشتر

    مأموریت ما ارتقا to توسعه مالی اسلامی از طریق انتشار اقدامات خوب ، تحریک نوآوری و ارتقا promotion ابتکار عمل است. ما از طریق کارهای تحقیقاتی ، انتشارات ، ایجاد بسترهای شبکه و آموزش مداخله می کنیم.

    • Abu Dhabi, امارات متحده عربی

    برنامه های تجاری مقرون به صرفه برای فراگیران مدارک دانشگاه. خواه به دنبال ارتقا skills مهارت های خود ، پیشرفت تیم خود و یا ادامه تحصیلات حرفه ای باشید ، Pathways یادگیری MAK Institute می تواند تمام نیاز شما را فراهم کند.

    • Sharjah, امارات متحده عربی

    EPTI در سال 1997 تأسیس شد ، یکی از پیشروترین موسسات خصوصی امارات متحده عربی است که می تواند تحولات جدید در دنیای یادگیری و فناوری را در خود جای دهد ، در یک مکان شیک و عالی شارجه مستقر است ، دارای سالن های سخنرانی بزرگ ، کتابخانه خوش ساخت ، آزمایشگاه رایانه مدرن است علاوه بر داشتن تیمی از هیئت علمی واجد شرایط و باتجربه از ملیت های مختلف ، دارای امکانات 24 ساعته اینترنت است.

    • Dubai, امارات متحده عربی

    Atlas Educational Institute ، یکی از معتبرترین مسسات آموزشی است که در سال 1998 تاسیس شده است ، با هدف اصلی و مأموریت دادن آموزش و آموزش با کیفیت برای اتباع و مهاجران به طور یکسان در انواع فرصت های تحصیل در رشته های مختلف با استفاده از سنتی و همچنین تکنیک های ابتکاری آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات مدرن ، در رهنمودهای وزارت آموزش و پرورش و دبی ، امارات متحده عربی.

    • Abu Dhabi, امارات متحده عربی

    دفتر مرکزی ابوظبی ، پایتخت امارات متحده عربی ، دفتر مرکزی شرکت ابوظبی شرکتی است که 11 بندر و ترمینال در امارات و گینه را مالک ، مدیریت و اداره می کند.

    • Dubai, امارات متحده عربی

    Polyskills Institute آموزش کلاس جهانی را در زمینه های آموزش زبان و آموزش زبان ارائه می دهد. Polyskills بر خواسته های محلی و نیازهای صنعت متمرکز است ، در حالی که از آخرین پیشرفت های فن آوری و روش های آموزشی مطلع است.

    • Abu Dhabi, امارات متحده عربی

    Abu Dhabi Vocational Education And Training Institute (ADVETI) در سال 2007 تأسیس شد و دارای هفت (7) نهاد است: موسسه علم و فناوری الجزیره در ابوظبی ، موسسه علوم و فنون الجاهلی در العین ، موسسه علم و فناوری باینونا در منطقه غربی ، انستیتوی تدارکات و فناوری کاربردی ال ریف در الشهاما ، موسسه علوم و فناوری شارجه در شارجه ، مدارس فنی متوسطه (STS) و مرکز توسعه آموزش حرفه ای (VEDC).

    • Abu Dhabi, امارات متحده عربی

    به وب سایت پلی تکنیک ابوظبی خوش آمدید. ADPoly یک نهاد دولتی است که توسط م Instituteسسه فناوری کاربردی اداره می شود. ADPoly یک فعالیت جدید هیجان انگیز است که با استفاده از شرکای مختلف و یک تیم با استعداد از مدیران و مربیان ، مدارک کارشناسی کاربردی / عالی کارشناسی و کارشناسی ارشد را در سطح بین المللی به رسمیت می شناسد.

    • Dubai, امارات متحده عربی

    ما از شما دعوت می کنیم نمونه کارهای استثنایی پیشنهادهای آموزشی ما را بررسی کنید ، که از تهیه گواهینامه منحصر به فرد ما گرفته تا برنامه های متمرکز کوتاه تر در مورد موضوعات انتخاب شده را شامل می شود. پس از بررسی وب سایت ما ، لطفا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا روش هایی را که ممکن است برای دستیابی به اهداف مشترکمان همکاری کنیم ، شناسایی کنیم.

    • Dubai, امارات متحده عربی

    Knowledge Point یکی از موسسات آموزشی پیشرو در دبی ، امارات متحده عربی است. ما با ارائه آموزش های برجسته و کارآموزی دانش آموزان را قادر می سازیم تا آنها را آماده صنعت سازیم.

    • Al Nahda, امارات متحده عربی

    کالج مدیریت و فناوری اطلاعات امارات (ECMIT) یک موسسه آموزش عالی است که در ابتدا توسط وزارت آموزش امارات متحده عربی در سال 1998 به عنوان مرکز مدیریت و فناوری اطلاعات امارات تأسیس و مجوز گرفت. در سال 2004 ، این مرکز به Emirates College For Management And Information Technology تغییر نام یافت و مجموعه ای از پنج هدف مأموریت محور ایجاد شد که شکل گیری دوره آینده کالج بود.

    • Al Ain, امارات متحده عربی

    Syscoms Information Technology Institute سرمایه گذاری متنوعی از گروه LULU است ، که فعالیت های مختلف تجاری در سراسر جهان دارد و در ابوظبی مستقر است. موسسه Syscoms که از سال 1990 برای آموزش با کیفیت در کشور شناخته شده است ، در حال حاضر دوره های کوتاه مدت فناوری اطلاعات ، مدیریت بازرگانی ، مهارت های نرم و زبان را ارائه می دهد.

    • Dubai, امارات متحده عربی

    موسسه توسعه علوم و کامپیوتر ، معروف به "DISC" یک مرکز آموزشی واقع در مرکز دبی ، امارات متحده عربی است. در طول دهه ها ، ما از نظر تعداد نمایندگان تحصیل کننده در امارات و خارج از کشور ، سطح سودآوری و نرخ رشد عالی را به اثبات رسانده ایم. برتری رقابتی ما همراه با تکنیک های جدید آموزشی ، DISC را در خط مقدم خدمات آموزشی قرار می دهد.