VFX-Workshop ، گواهی
VFX-Workshop
اطلاعات کلیدی
موقعیت پردیس
Île-de-France, فرانسه
زبان های خارجی
فرانسه
قالب مطالعه
در محوطه دانشگاه
مدت زمان
درخواست اطلاعات
سرعت
تمام وقت
شهریه
درخواست اطلاعات
آخرین مهلت تقاضا
درخواست اطلاعات
زودترین تاریخ شروع
Sep 2024
بورسیه ها
فرصت های بورسیه تحصیلی را برای کمک به بودجه مطالعات خود کاوش کنید
مقدمه
برنامه آموزشی از نظر تکنیک و هنر ساخت از طریق تمرین مداوم طراحی شده است. دانش آموز به طور تمام وقت ، هر سال 720 ساعت کلاس از سپتامبر تا ژوئن می گذراند. دانش آموز در طول روز به کلاس های درس دسترسی دارد تا بتواند کارهای لازم را انجام دهد.
سال اول به یادگیری اصول فنی گرافیک رایانه ای و سه بعدی اختصاص یافته است.
تمام اصول فنی 3D (از مدل سازی تا رندر ، از جمله راه اندازی و انیمیشن)
توسعه نگاه فوتورالیستی
فرهنگ جلوه های ویژه دیجیتال
تکنیک های ارائه
انگلیسی
تمرینات فردی
هیئت منصفه آموزشی در پایان ترم ، کار را در طی یک بررسی آموزشی در پایان سال ارائه می دهد.
سال دوم:
بر اساس اصول ، تعمیق و یادگیری تکنیک های پیشرفته.
مدیریت دینامیک
FX ، ذرات ، مایعات ، موها
تکنیک های پیشرفته نصب و تقلب
تکنیک های پیشرفته انیمیشن
حرکت
انگلیسی
تمرینات فردی
هیئت منصفه آموزشی در پایان ترم ، کار را در طی یک بررسی آموزشی در پایان سال ارائه می دهد.
سال سوم:
سال سوم به تحقق بخشیدن به یک پروژه اصلی اختصاص دارد و توسط مسترکلاس های سخنرانان حرفه ای نقطه گذاری می شود.
براساس استوری بورد و تحلیل یک توالی:
تجزیه و تحلیل و موجودی مواردی که باید تولید شود
تعیین مهلت ها
ساخت برنامه
اجرای خطوط لوله تولید میکرو
تولید دارایی
تولید سکانس و جلوه های ویژه
فیلم خرابی
ارائه روند
انگلیسی
سمینارهای مربوط به وضعیت حرفه و تکنیک های جستجوی شغل. کارهایی که در گروه های کوچک و مطابق با گرایش های تجاری شکل می گیرند. پانل های نظارت نیم ساله - ارائه کار به هیئت منصفه حرفه ای در پایان سال.
دوست یابی شغلی: در دوره داوری پایان سال ، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که در جلساتی که با افراد حرفه ای تشکیل شده است شرکت کنند ، که احتمالاً منجر به کارآموزی یا فرصت های شغلی می شود.
در پایان دوره ، دانش آموز یک حلقه نمایشی مربوط به حرفه ای ها ساخته است که شامل کارهایی است که مستقیماً مربوط به جلوه های ویژه و حرفه های انیمیشن است. این حلقه آزمایشی توانایی های به دست آمده و روش مورد استفاده برای تولید عناصر تشکیل دهنده آن را نشان می دهد.
نرم افزار تخصیص یافته:
Maya، 3D Studio Max، ZBrush، Substance Painter، Substance Designer، Marvelous Designer، Da Vinci Resolve، Nuke، Vue، Plant Factory، Golaem Crowd، Houdini، PopcornFX، Guerilla Render، Photoscan، Photoshop
درباره مدرسه
سوالات
دوره های مشابه
مدرسه تابستانی در محاسبات بصری و هوش مصنوعی
- Cergy, فرانسه
بنیاد در هنرهای سرگرمی - گواهی
- Calgary, کانادا
اینفوگرافیک و گواهی تجسم داده
- Online USA